تجربه کاربر را نادیده بگیرید
زیاد روی موتورهای جستجو تمرکز نکنید و تجربه کاربر را نادیده بگیرید. تجربه کاربر یک عامل رتبه بندی غیر مستقیم است. نادیده گرفتن عواملی مانند زمان بارگذاری صفحه ، نرخ پرش ، ناوبری آسان ، کیفیت کپی ، ساختار URL کاربر پسند ، کاربر پسند صفحه ، ساختار صفحه کاربر پسند و ساده سازی لیست ها می تواند به رتبه بندی موتور جستجو آسیب برساند.
از شبکه های اجتماعی استفاده کنید
چرا ما از شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم؟ خوب ، هیچ مدرکی وجود ندارد که رسانه های اجتماعی یک عامل رتبه بندی باشد ، اما مزایای خود را دارد. هرچه بیشتر از رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن پیوندها استفاده کنید ، فرصت بیشتری برای افراد فراهم می شود تا صفحه وب یا وبلاگ شما را بررسی کنند ، در آن مشارکت کرده و به صفحه شما پیوند دهند.
ایجاد بک لینک غیر طبیعی
برخی از بازاریابان برای بدست آوردن سریعتر رتبه بندی ، پیوندهای غیر طبیعی زیادی را به وب سایت خود اشتباه می کنند. ایجاد پیوندهای غیر طبیعی زیاد می تواند شما را در چشم شیطانی گوگل قرار دهد ، خصوصاً اگر وب سایت شما جدید باشد.
اگر متوجه شوید که پیوندهای غیرطبیعی ایجاد می کنید و می تواند وب سایت شما را در نتایج جستجو حذف کند ، به جای انجام کار خوب ، می تواند به تلاش شما آسیب برساند.
بر افزایش زمان اقامت خود تمرکز کنید
زمان ساکن ، زمانی است که کاربر پس از کلیک بر روی پیوند موتور جستجو در SERP ، قبل از بازگشت به صفحه نتایج موتور جستجو ، در یک صفحه وب می گذراند.
زمان ساکن به بازاریابان کمک می کند تا دریابند که چگونه صفحات آنها نیاز بازدید کنندگانشان را برآورده می کند. بهتر.
از جستجوی صوتی خودداری کنید
طبق گفته گارتنر ، 32 درصد از مردم دوست دارند از فن آوری هندزفری برای انجام کارهای در حال سفر استفاده كنند.
این فقط تلفن های همراه نیست. طبق آمار ، در سال 2021 ، 4.2 میلیارد دستیار صوتی دیجیتال در دستگاه های سراسر جهان استفاده می شود.
مردم اکنون دستیارهای صوتی را یک ضرورت می دانند. دیگر یک لوکس نیست.
از وبلاگ نویسی مهمان استفاده کنید
وبلاگ های مهمان می توانند به شما کمک کنند تا به کاربران هدف دسترسی پیدا کنید ، بازدید وب سایت خود را از طریق وب سایت های مرتبط افزایش دهید و خود را به عنوان رهبر فکری در صنعت معرفی کنید.
با دارندگان وب سایت مربوطه ارتباط برقرار کنید و از آنها س askال کنید که آیا مایل هستند مقاله شما در ازای لینک دهی مجدد منتشر شود.
این ترفند یافتن روش صحیح تعامل با آنها و نوع محتوایی است که شما ارائه می دهید.
از استراتژی بازاریابی محتوا خودداری کنید
ایجاد محتوا برای وب سایت و وبلاگ خود بدون داشتن استراتژی مانند تیراندازی کورکورانه تیر است ، امیدوار باشید که برخی از آنها به هدف برسند.
طبق تحقیقات موسسه بازاریابی محتوا و شرکت MarketingProfs ، 63 درصد شرکت ها استراتژی محتوای مستندی ندارند.
نتیجه
ما در این مقاله توضیح داده ایم که سئو چه کاری انجام می دهد و چه کاری انجام نمی دهد. امیدوارم در این مقاله اصول SEO را کسب کرده باشید. اگر می خواهید در مورد هر موضوع خاصی بنویسیم ، لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.
اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال هستید ، upGrad مکانی عالی برای شروع سفر دیجیتال مارکتینگ شماست.
مدت زمان دوره بازاریابی دیجیتال در upGrad 6.5 ماه است. این دوره به واحدهای مختلف متشکل از تئوری ، مطالعات موردی و پروژه های صنعت زنده پیرامون موضوعاتی مانند SEO ، SEM ، رسانه های اجتماعی / بازاریابی از طریق ایمیل / ایمیل ، تجزیه و تحلیل بازاریابی ، مدیریت کمپین و استراتژی بازاریابی و سایر موارد تجزیه می شود.
دوره upGrad و MICA PG در بازاریابی دیجیتال و ارتباطات رویکردی جامع در بازاریابی دیجیتال دارد. وقتی کار ما را تمام کردید ، یک چیز مطمئناً است - افق دانش شما بسیار گسترش می یابد و شما یاد می گیرید که مانند یک بازاریاب دیجیتال واقعی فکر کنید و رفتار کنید. با این همه مزایا و مزایا ، چرا باید به جای دیگری بروید؟