هنگامی که شما یک حسابرسی سایت را انجام می دهید ، ممکن است چندین صفحه حاوی محتوای مشابه پیدا کنید. در صورت بروز چنین اتفاقی ، باید تلفیق صفحات وب سایت را با استفاده از تغییر مسیرها یا برچسب های متعارف در نظر بگیرید.
بکر می گوید ، “هیچ کس نمی خواهد چندین محتوای وب سایت با همان هدف داشته باشد زیرا این امر می تواند باعث شود شما بتوانید بازدید خود را در SERP خنثی کنید.” برای رفع این مشکل می توانید صفحات کم کار را به صفحه ای در سایت خود که حاوی اطلاعات مرتبط است هدایت کنید.
بکر اضافه می کند ، “علاوه بر هدایت مجدد ، اگر کپی دقیق داشته باشید ، حتی ممکن است یک برچسب متعارف از نسخه کپی به صفحه اصلی اضافه کنید ، که این نسخه را قابل مشاهده نگه می دارد اما به Google می گوید هنگام رتبه بندی وب سایت خود ، صفحه اصلی را اولویت بندی کند. هنگام تصمیم گیری مراقب باشید برای متعارف کردن یا هدایت مجدد - اینها تصمیمات ظریفی هستند و فقط باید در مواردی اتخاذ شوند که کاملا منطقی باشد. “
یک استراتژی بهینه سازی تاریخی را اجرا کنید.
در سال 2015 ، پم واگن ، مدیر بازاریابی اصلی استراتژی وب HubSpot و سردبیر سابق وبلاگ بازاریابی HubSpot ، یک کشف انقلابی در مورد ترافیک وبلاگ ارگانیک HubSpot انجام داد - اکثریت قریب به اتفاق آن مربوط به پست های منتشر شده قبل از آن ماه بود. در واقع ، 76٪ از بازدیدهای ماهانه وبلاگ ما از همین پست های قدیمی بوده است.
امروز ، افشاگری چشمگیر واگ بیش از هر زمان دیگری به صدا در می آید - 89٪ از بازدیدهای ماهانه وبلاگ ما ناشی از ارسال پست هایی است که حداقل شش ماه قبل منتشر شده است ، و ما یک استراتژی کامل برای تازه سازی و بازنشر این مطالب تاریخی ایجاد کرده ایم. ما به این نوع پست های وبلاگ به روز رسانی می گوییم ، و آنها 35-40٪ تقویم تحریریه ما را تشکیل می دهند.
با تازه کردن آنها با اطلاعات جدید ، تاکتیک های جستجوگرها ، و بازنشر موثر آنها به عنوان پست های جدید وبلاگ ، می توانیم از ارزش ارگانیک موجود و تعامل کاربر آنها استفاده کنیم و میزان بازدید آنها را دو برابر یا حتی سه برابر کنیم. این فرآیند همچنین به ما کمک می کند تا وبلاگ خود را برای بهره وری بهینه کنیم ، ضمن افزایش همزمان میزان بازدید و تبدیل ارگانیک ، مقدار محتوای جدیدی را که باید ایجاد کنیم کاهش می دهد.
هرچند بهینه سازی تاریخی برای همه مناسب نیست. این یک استراتژی تهیه شده برای وبلاگی است که:
مقدار قابل توجهی ترافیک ارگانیک ایجاد می کند ،
تعداد قابل توجهی مشترک وبلاگ دارد ،
از دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی برخوردار است که می توانند تعداد زیادی از بازدیدها ، اشتراک ها و بک لینک برای به روزرسانی های شما را ایجاد کنند
دارای مخزن قابل توجهی از پست های قدیمی است که ارزش تجدید و انتشار مجدد را دارد.
اگر این چهار مورد را دارید ، توصیه می کنیم یک استراتژی بهینه سازی تاریخی را به کار ببرید. برای کسب اطلاعات در مورد انواع خاصی از محتوای تاریخی که باید به روز کنید و روند دقیق به روزرسانی آنها ، این پست وبلاگ را که توسط خود پم وون نوشته شده است ، بررسی کنید.