عوامل رتبه بندی خارج از صفحه با نهادهای خارج از وب سایت شما ارتباط دارند ، مانند سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، اینفلوئنسرها و سایر وب سایت ها ، اما یک نقطه کانونی برای هرگونه استراتژی SEO خارج از صفحه وجود دارد:
بک لینک
بک لینک یک ابر لینک است که از یک صفحه خارج از وب سایت شما می آید. گوگل به روزرسانی الگوریتم PageRank در حال تغییر بازی خود را از سال 1996 آغاز کرد ، که به روشنی نشان داد تعداد و کیفیت پیوندهای یک صفحه شاخص مهمی برای کیفیت یک صفحه وب است و با گذشت بیش از دو دهه ، هنوز هم وجود دارد.
محتوای با کیفیت
اگر محتوای شما با کیفیت ، منحصر به فرد باشد و ارزش مخاطبان شما را فراهم کند ، به تنهایی شروع به تولید بک لینک می کند. صفحه ای که پیوندهای زیادی به آن اشاره دارد به Google نشان می دهد که این صفحه خاص از ارزش استثنایی برخوردار است و از یک وب سایت معتبر می آید.
با این حال ، ساخت این نوع اقتدار وب ممکن است سالها طول بکشد. اگر بخواهید سوزن را فشار دهید و مشخصات بک لینک خود را رشد دهید ، که در ادامه می پردازم ، تلاش بیشتری خواهد کرد.
مساعدت با سرما
این استراتژی لینک دهی به یافتن محتوای مربوطه و ارائه پیوندهای خود به نویسنده نیاز دارد. مانند هر نوع ارتباط با سرما ، هرکسی که به او پیام می دهید نمی خواهد پاسخ دهد ، به ویژه هنگامی که افراد زیادی برای همان بک لینک ها رقابت می کنند. این یک بازی اعداد است و همه در حال انجام آن هستند.
پست های مهمان
روش دیگر برای ایجاد بک لینک ، تهیه فرصت های وبلاگ نویسی مهمان در نشریات خارجی است. پست های مهمان یک روش محکم برای ایجاد تخصص شما است ، در حالی که به وب سایت شما نیز پیوند ایجاد می کند. نکته اصلی این است که مطمئن شوید پست های با کیفیت و اصلی را از دامنه های معتبر تهیه می کنید که در واقع به مخاطبان شما خدمت می کنند. نوشتن محتوای کمرنگ برای وب سایت هایی که مخاطبان شما از آنها بازدید نمی کنند ، به درد دیگران نمی خورد.
محتوای رهبری اندیشه
سرانجام ، تعداد فزاینده ای از بازاریاب ها در حال ارزیابی ارزش ایجاد پیوند میان رهبری هستند. این استراتژی دو بخش دارد:
فرصت های ویژه شدن در پادکست ها ، وبینارها یا سایر رسانه ها را مشخص کنید.
محتوای داده محور ایجاد کنید که به تنهایی لینک ایجاد کند.
این نوع ارتباط با ایجاد برند شما به عنوان یک رهبر فکری در صنعت مربوطه شما شکل می گیرد. هنگامی که در یک نامزدی گفتاری که توسط مارک دیگری اجرا می شود ، معرفی می شوید ، احتمالاً شرکت دیگر این ویژگی را ارتقا داده و به وب سایت شما پیوند می دهد. از طرف دیگر ، بخشی از محتوای رهبری تفکر که براساس تحقیقات اصلی ساخته شده است ، آن را فوراً “قابل پیوند” می کند.
بهینه سازی برای این فاکتورهای رتبه بندی Google زمان بر است
وقتی نوبت به SEO واقعی می رسد ، چیزی به عنوان گلوله نقره ای وجود ندارد. مهمترین نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که بالا رفتن از صفحات نتایج جستجو به زمان نیاز دارد. اگر امروز وب سایت خود را برای چندین فاکتور رتبه بندی بهینه کنید ، فردا با جادو در رتبه اول قرار نمی گیرد. فرآیند بهینه سازی نیاز به تلاش مداوم دارد تا سایت شما تا حد ممکن تازه و مرتبط با مخاطبان باشد. تا زمانی که وب سایت شما با توجه به خریدار هدف خود عملکردی و بهینه داشته باشد ، رشد آلی را مشاهده خواهید کرد.