اندازه گیری و تنظیم آن آسان است
مانند هر بازاریابی ، برای جریان ترافیک نیز سرمایه گذاری اولیه لازم است.
اما اهمیت بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک وقتی کاملاً روشن می شود که می بینید مقیاس بندی و سازگاری با رشد کسب و کار شما آسان است.
به عنوان مثال ، با کمپین های رسانه های اجتماعی ، تبلیغات نمایشی و تبلیغات جستجو ، می توانید بودجه روزانه را انتخاب کنید.
شما می دانید که دقیقاً هزینه این کمپین برای شما چقدر است.
بهترین بازده سرمایه گذاری
بازاریابی از طریق ایمیل دارای بالاترین میزان بازگشت سرمایه از هر روش marketing دوره بازاریابی است. شما می توانید بازدهی کل 3800٪ بدست آورید.
این درآمد 38 دلار برای هر 1 دلار شما است. حدود 20٪ شرکتها بازدهی بین 70 تا 1 دلار هزینه شده را مشاهده می کنند.
ایمیل مارکتینگ یک ماشین تبدیل است. اما شما به یک روش برای ایجاد لیست ایمیل خود با مشترکان خوب نیاز دارید.
سپس محتوای مربوطه را به صندوق ورودی مشترک ارسال کنید.
این امر اغلب از طریق ترکیبی از بازاریابی شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا حاصل می شود.
اما این روش های بازاریابی دارای ROI چشمگیر هستند.
بازاریابی محتوایی می تواند 3 برابر بیشتر با 62٪ کاهش نسبت به بازاریابی سنتی منجر شود.
البته ، وقتی می گوییم “Lead” ، فقط در مورد ترافیک وب سایت صحبت نمی کنیم.
اینها افرادی هستند که با رشد این رابطه به احتمال زیاد محصول شما را می خرند و مشتری وفاداری می شوند.
با روشی که امروز مردم خرید می کنند مطابقت دارد
88٪ از افراد بررسی آنلاین را قسمت مهمی از تصمیم خرید خود می دانند.
بررسی آنلاین
23٪ از افراد پس از خواندن یک بررسی خوب از تجارت شما بازدید می کنند.
یک آمریکایی متوسط بیش از 24 ساعت در هفته را به صورت آنلاین می گذراند. برای Millennials و Generation Z ، 10 ساعت در روز یک امر عادی است.
این شامل زمان اینترنت در محل کار و مدرسه است.
47٪ از Millennials و Gen Xers تلویزیون سنتی تماشا نمی کنند. 22 میلیون نفر کابل خود را تا پایان سال گذشته لغو کرده بودند.
فروش مجله و روزنامه با نرخ حدود 16٪ در سال همچنان رو به کاهش است.
اما از طرف دیگر ، هر ساله بیش از 1 تریلیون جستجو به صورت آنلاین انجام می شود. گوگل با 3.5 میلیارد از این س 3.5الات بیشترین سهم را دارد.
روزانه 8 میلیارد فیلم در فیس بوک مشاهده می شود ، بیشتر آنها مربوط به مشاغل است.
در حقیقت ، بیشتر مصرف کنندگان اکنون تمایل دارند محصولات ، خدمات یا هر آنچه را که می خواهند به صورت آنلاین جستجو کنند.
چگونه می توان به صورت آنلاین مرتبط شد
برای ارتباط با اینترنت امروز ، به موارد زیر نیاز دارید:
شما یک وب سایت آسان برای استفاده دارید.
روی سئو سرمایه گذاری کنید تا در نتایج جستجو از برخی کلمات کلیدی ظاهر شوید
شما حداقل یک نمایه فعال در شبکه های اجتماعی دارید که در آن با مشتریان ارتباط برقرار می کنید
برخی از تبلیغات پولی مانند AdWords ، Instagram یا توییت های تبلیغاتی. یافتن اینترنت بدون برخی از رسانه های پولی غیرممکن است.
مدیریت شهرت. بدانید مردم در مورد شما چه می گویند. نظرات بیشتری بخواهید
وقتی از آنها درخواست بازبینی می شود ، اکثر افراد یک نظر مثبت می نویسند. وقتی از شما سال نمی شود ، فقط افراد ناراضی تمایل به نوشتن نظر دارند.
نقاط تماس یکپارچه همه مکانهایی که به اینترنت وصل می شوید باید با هم کار کنند.
در صورت تجارت ، مشتریان هدف خود را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه فیزیکی خود درگیر کنید.
چگونه مردم ترجیح می دهند شرکت ها به آنها دسترسی پیدا کنند؟
مردم از تبلیغات سنتی خسته شده اند. آنها یاد گرفته اند که حق انتخاب دارند. 20٪ افراد 16-34 ساله از مسدود کننده تبلیغات آنلاین استفاده می کنند.
به طور کلی ، افراد هنگام ورود به صفحه ابتدا از وب سایت هایی که دعوت و تبلیغات آزار دهنده نشان می دهند ، فرار می کنند.
آنها رسانه هایی را انتخاب می کنند که آنها را مجبور به نشستن در تبلیغات تجاری نکند.
به نظر قرنی می رسد. اما مردم احترام می خواهند. آنها می خواهند کسی اطلاعاتی در اختیار آنها قرار دهد که به آنها کمک می کند تا آگاهانه تصمیم بگیرند.
آنها می خواهند از مارک هایی خریداری کنند که برای آنچه برای آنها ارزش قائل هستند ارزش قائل هستند. آنها می خواهند شما بخشی از مکالمات آنها باشید.
اهمیت بازاریابی دیجیتال این است که به شما امکان می دهد از طریق مردم برای مردم احترام بگذارید و برای آنها ارزش قائل شوید.
تلفیق بازاریابی با فناوری موبایل
طبق تحقیقات IBM ، معاملات سریع تلفن همراه 35٪ نسبت به سال دیگر در حال افزایش است.
اما این فقط مربوط به خرید و فروش واقعی نیست که در تلفن همراه اتفاق می افتد.
مردم به طور فزاینده ای از تلفن های همراه خود به عنوان نوعی واقعیت افزوده در بالای مشاغل استفاده می کنند.
آنها هنگام بازدید از فروشگاه شما درباره بررسی ها و اطلاعات محصول تحقیق می کنند. آنها ممکن است بصورت آنلاین سفارش دهند یا در راه با خدمات مشتری تماس بگیرند.
سلفی ای که در فروشگاه شما می گیرند فرصتی تبلیغاتی برای شما می شود. آنها ممکن است قبل از اینکه دفتر شما را ترک کنند ، برای شما یک بررسی بنویسند.
تجربه تلفن همراه را با تجربه فیزیکی ترکیب کنید. با انجام این کار ، کسب و کار شما بهتر می تواند از این فرصت ها استفاده کند.
هشدار ارسال کنید تا کسی به او بگوید در حالی که در آن راهرو قدم می زند چیزی را که به آن علاقه مند است برای فروش است.
از رفتار فیزیکی فروشگاه همانطور که توسط تلفن او ردیابی می شود استفاده کنید (البته با اجازه).
با این کار ، پیشنهادهای مرتبط تری ارسال کنید. وقتی مکان نشان داد که در منطقه هستند از کسی دعوت کنید که به فروشگاه مراجعه کند.