تجربه کاربر را نادیده بگیرید زیاد روی موتورهای جستجو تمرکز نکنید و تجربه کاربر را نادیده بگیرید. تجربه کاربر یک عامل رتبه بندی غیر مستقیم است. نادیده گرفتن عواملی مانند زمان بارگذاری صفحه ، نرخ پرش ، ناوبری آسان ، کیفیت کپی ، ساختار URL کاربر پسند ،… بیشتر »
آرشیو برای: "اردیبهشت 1400"
هنگامی که شما یک حسابرسی سایت را انجام می دهید ، ممکن است چندین صفحه حاوی محتوای مشابه پیدا کنید. در صورت بروز چنین اتفاقی ، باید تلفیق صفحات وب سایت را با استفاده از تغییر مسیرها یا برچسب های متعارف در نظر بگیرید. بیشتر »
امتیاز کلیدی از نتایج سئو خود ناامید شده اید؟ بیاموزید که چگونه SEO را بهبود ببخشید تا برند شما به دید بیشتر ، بازدید ، هدایت و عملکرد کلی دست یابد. بیشتر »
عوامل رتبه بندی خارج از صفحه با نهادهای خارج از وب سایت شما ارتباط دارند ، مانند سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، اینفلوئنسرها و سایر وب سایت ها ، اما یک نقطه کانونی برای هرگونه استراتژی SEO خارج از صفحه وجود دارد: بیشتر »